Dobrodošli na prezentaciju:

  • Originalni Ulošci
    Originalni ulošci koji zamenjuju vaše stare papirne filtere.
  • K&N Filter 56
    To su karburatorski filter ii verzije sa mono pointom, funkcionišu sa svim vrstama goriva.
  • K&N Filter 57
    To su takozvani otvoreni filteri ili filteri koji se postavljeju umesto fabričkih kutija.
  • K&N Filter APOLLO
    Serija Apollo je sve popularnija, jer se lako postavlja na bilo koje vozilo kao univerzalna verzija.
  • K&N Filter TYPHOON
    Serija TYPHOON 63, 69, 77 kao kruna tjuninga i stajlinga motora.
  • K&N FILTERI ZA ULJE
    Standardni uljni filter ima protok od 9 do 15 litara u jedinici vremena, dok K&N filter ima protok od 25 do 30 litara...

Upotreba:

Prvo se malo pokvasi vodom ili po želji odmah pošprica sredstvom za pranje ravnomerno (u zavisnosti od zaprljanosti ako ima slame i drugih čvrstih sadržaja očistiti četkom sa mekom dlakom).

Sačekati punih 10 do 15 minuta i isprati filter na mlazu česme sa čiste strane prema prljavoj (sa unutrašnje prema spoljnoj strani), da se prljavština ne nabija u filter.

Posle dobrog ispiranja, ako je ostalo još negde prljavštine, ponoviti postupak samo na tom mestu. (Filter postaje sivo beo)

Ispran filter ostaviti da se osuši ili ako se žuri koristiti fen za kosu (nikako komprimirani vazduh)

Osušen filter pošpricati sa sprej uljem ravnomerno (ne zalivati) i sačekati 10 do 15 min. da filter upije filtersko ulje (Filter postaje ponovo crven), ako ima belog mesta došpricati filtersko ulje i izjednačiti crvenu boju.

Filter vratiti u vozilo i (vozi Miško).

Kako izgleda prljaviji K&N filter , ovo je posledica gradske vožnje do 90%.

Vidi se zaprljanost sa prednje i bočne strane filtera posle 41.000 km
Filter je mogao još da služi bez pranja, ali zašto ga ne spremiti za novu sezonu.

U prilogu je i stanje protokomera. Vidi se čađ (dim) koji se kao fini film taloži na mrežici.
Da vas ne plaši, ovo se pojavljuje i kod papirnih običnih filtera.
Filteri filtriraju čestice, ali dim prolazi zbog velikog vakuuma.

Deformacija papirnog filtera zbog velikog vakuma, deformiše se i filter sa ojačanjem .

Standardni uljni filter ima protok od 9 do 15 litara u jedinici vremena, dok K&N filter ima protok od 25 do 30 litara sa zadržanom visokokvalitetnom filtracijom i ventilskim zatvaranjem.

Objašnjenje: pri velikim turažama motora (bez obzira na pogon goriva) sa obicnim uljnim filterom dolazi do blokade protoka kroz filter i otvara se bajpas ventil protoka koji vraća nefiltrirano ulje nazad u motor.

Kod K&N uljnog filtera zbog visokog protoka sve bude filtrirano i to je razlog upotrebe u sportskim takmičenjima i uslovima velikih eksploatacija gde su perfomanse motora iskorišćene do maksimuma.

K&N uljni filter se mora menjati, nije večit kao vazdušni K&N filter.

Modeli K&N uljnih filtera :
HP- serija dosadašnji filteri (belo kućište ) sa nepovratnim ventilom
PS- serija filteri bez nepovratnog ventila (crno kuciste) koriste se za trke gde je tezina vazna
SS- serija uljni filteri koji se peru kao i vazdušni (aluminijum belo kućište)



© 2013 Delta D - Novi Sad. Sva prava zadržana.
Thursday the 28th. Commission Junction Review. | joomla 2.5 templates | free magento themes
Copyright 2012

©